החלטתם לבנות אתר וורדפרס עם אלמנטור? מעולה, כי יש לנו תבנית וורדפרס בסיסית בעברית, להורדה בחינם להמליץ לכם עליה, תבנית "EASY CODE BASIC".

התבנית משמשת כנקודת פתיחה לבניית אתר המבוסס על קוד ומיועדת לאנשים בעלי רקע בבנית אתרים בשפות תכנות. אבל, התבנית מגיעה עם תמיכה מלאה באלמנטור ובאתרי ווקומרס כך שניתן לבנות איתה אתרים גם ללא ידע מוקדם בשפות תכנות.

ומה לגבי פיצ'רים נוספים?

קודם כל יש דוקומנטציה באתר התבנית, ומעבר לזה התבנית מגיעה עם חיבור לשירותי צד שלישי כמו: פונטים של גוגל, סליידרים של slick, אנימציות של ספריית anime.js, תמיכה בבוטסטראפ, fontawesome ועוד.

למעשה מדובר בכל אבני הבניה שאתר וורדפרס בסיסי צריך, פונטים, אנימציות, סליידרים, אייקונים, תבנית מהירה וקלת משקל, תמיכה באלמנטור, ובנוסף לכל זה, ניתן לפנות לתמיכה ולקבל מענה על שאלות או בעיות שנתקלתם איתן. לדעתנו בהחלט שווה לנסות.

איך ניתן להוריד את התבנית?

התבנית ניתנת להורדה בחינם באתר התבנית בכתובת: https://easycodebasic.co.il

תגיות נפוצות

מאמרים נוספים

שימוש בבינה מלאכותית לפיתוח מערכות מבוססות קוד

בינה מלאכותית היא כלי חזק שיכול לסייע בפיתוח מערכות מבוססות קוד ובפיתוח תוספי וורדפרס.

מימון מחקרים למחלת הסרטן

מספר המתים מסרטן בעולם ובישראל יכול להשתנות משנה לשנה ולפי סוגי הסרטן וגורמים רבים אחרים. מימון מחקרים לטיפול במחלה הוא חלק מהמערכה למציאת תרופה.

הדפסת תמונות על עץ, איך עושים את זה

הדפסת תמונות על עץ היא טכניקה בה ניתן להעביר תמונות מודפסות על עץ. התמונות נדפסות על גבי המשטח של העץ ומאוחסנות בו באופן קבוע.

תוכנה ישראלית – איך מנהלים מרפאה ב 2023

"קליניק" היא תוכנה לניהול מרפאה, התוכנה מציעה שירותים חכמים לניהול קליניקה ממוחשבת בענן, שירות העונה על כל צרכי המרפאה במקום אחד.