ספרים דיגיטליים הם הדרך החדשה של קריאה וכתיבה. הם מספקים יותר נגישות, נוחות ואינטראקטיביות מאשר ספרים מודפסים מסורתיים.

ספרים אלקטרונים (E-BOOKS) הם קבצי טקטס בפורמט דיגיטלי אשר מוצגים ומסודרים כספר הניתן לקריאה ושאינו ניתן לעריכה ושינוי. ספרים אלו נגישים באמצעות דפדפן אינטרנט במחשב ביתי, מובייל, טאבלט או באמצעות קוראי טקסט למיניהם.

כיום, ניתן למצוא ספרים אלקטרונים מכל הסוגים, החל מספרי קריאה ופנאי, ספרי הדרכה, ועד ספרי לימוד במקצועות שונים.

לרוב, ספרים אלו נמכרים באתרים יעודיים למכירת ספרים דיגיטלים או משמשים כחלק מאסטרטגיית שווק באמצעות דיוור אלקטרוני, לדוגמה: למשתמשים אשר מבצעים הרשמה לניוזלטר.

יצירת ספרים דיגיטלים / אלקטרונים

בעזרת תוכנת ספרים דיגיטליים תוכלו ליצור ספר דיגיטלי משלכם בקלות. קיימים בשוק פתרונות תוכנה רבים המאפשרים ליצור ספרים דיגיטליים עם תכונות אינטראקטיביות כגון אנימציות, סרטונים, קטעי אודיו ועוד.

אחת מהן היא תוכנת "FLIPPING BOOK". התוכנה מאפשרת עריכה של תוכן, הוספת קישורים ואלמנטים שונים לדפים, וכמובן יצוא של הספר בפורמטים שונים, כולל יצוא לוורדפרס.

מכירת ספרים דיגיטלים / אלקטרונים

ספרים דיגיטליים הם דרך מצוינת ללמוד על כל נושא, במיוחד מתמטיקה. בעזרת ספרים דיגיטליים, תוכלו לגשת בקלות לשפע של ידע וללמוד מושגים חדשים מבלי להיסחב עם ספרי לימוד כבדים.

קיימים מספר אתרי מסחר העוסקים בתחום מכירת ספרים אלקטרוניים, סטימצקי למשל מוכרת ספרי קריאה, והשוק הזה רק הולך וגדל. ישנן חברות מקומיות אשר עיקר תעסוקתן מגיע ממכירה של ספרי לימוד דיגיטליים.

לדוגמה חברת MATHSTAR מייצרת ספרי לימוד אלקטרונים במתמטיקה לבתי ספר יסודי, חטיבות ביניים ובתי ספר תיכוניים. הספרים שלהם מוכרים על ידי משרד החינוך ונמכרים לתלמידים ומורים בבתי הספר השונים. מעבר לזה, החברה מוכרת ספרי לימוד לבחינות בגרות במתמטיקה 3 יח"ל ו – 4/5 יח"ל.

תגיות נפוצות

מאמרים נוספים

שימוש בבינה מלאכותית לפיתוח מערכות מבוססות קוד

בינה מלאכותית היא כלי חזק שיכול לסייע בפיתוח מערכות מבוססות קוד ובפיתוח תוספי וורדפרס.

מימון מחקרים למחלת הסרטן

מספר המתים מסרטן בעולם ובישראל יכול להשתנות משנה לשנה ולפי סוגי הסרטן וגורמים רבים אחרים. מימון מחקרים לטיפול במחלה הוא חלק מהמערכה למציאת תרופה.

הדפסת תמונות על עץ, איך עושים את זה

הדפסת תמונות על עץ היא טכניקה בה ניתן להעביר תמונות מודפסות על עץ. התמונות נדפסות על גבי המשטח של העץ ומאוחסנות בו באופן קבוע.

תוכנה ישראלית – איך מנהלים מרפאה ב 2023

"קליניק" היא תוכנה לניהול מרפאה, התוכנה מציעה שירותים חכמים לניהול קליניקה ממוחשבת בענן, שירות העונה על כל צרכי המרפאה במקום אחד.